REPUBLIKA HRVATSKA
LIČKO SENJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA UDBINA
Klasa: 361-01/16-01/01
Urbroj: 2125/12-01-16-06
Udbina, 08.08.2016. godine
- zainteresiranim gospodarskim subjektima -
Predmet: Poziv na dostavu ponuda
Javni naručitelj je pokrenuo postupak nabave bagatelne vrijednosti pod nazivom „Uređenje autobusnog stajališta (uređenje nogostupa i instaliranje autobusne nadstrešnice)“, te Vam upućujemo ovaj Poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13 i 143/13) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kn (bez PDV-a), odnosno za nabavu radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kn (bez PDV-a) naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi.
Postupak nabave bagatelne vrijednosti se provodi sukladno članku 9. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti Općine Udbina, Klasa: 330-01/14-01/01, Ur.broj: 2125/12-01-14-01 od 27.01.2014. godine.
1. Naručitelj
Naručitelj: OPĆINA UDBINA, Stjepana Radića 6; OIB: 17826406163,
Broj telefona: 053/ 778-070; Broj telefaksa 053/778-613;
Internetska adresa: www.udbina.hr
Odgovorna osoba: Ivan Pešut, načelnik
Služba za kontakt: Općina Udbina, Jedinstveni upravni odjel
Broj telefona: 053/778-070, 053/778-283
Adresa elektroničke pošte:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
2. Evidencijski broj nabave
BN 17/2016
3. Vrsta postupka nabave
Nabava radova bagatelne vrijednosti koja je izuzeta od primjene odredaba Zakona o javnoj nabavi sukladno članku 18. Zakona o javnoj nabavi («Narodne novine», broj 90/11, 83/13 i 143/13)
4. Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost nabave: 116.000,00 kn bez PDV-a
5. Kriterij za odabir ponude
Ponuda s najnižom cijenom (uz obvezu ispunjenja dokaza sposobnosti)
6. Opis predmeta nabave i troškovnik
Predmet nabave je uređenje nogostupa širine 1,5 m u dužini od 240 m te instaliranje tipske autobusne nadstrešnice 300 x 150 cm u sklopu projekta uređenja autobusnog stajališta.
Količina i opseg predmeta nabave navedeni su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog poziva za dostavu ponude.
7. Uvjeti nabave i zahtjevi koje naručitelj mora treba ispuniti
Način izvršenja: Ugovor
Rok izvršenja: 45 dana od stupanja Ugovora na snagu i uvođenja u posao.
Zahtjevi koje ponuditelj mora ispuniti:
- razlozi isključenja (izjava o nekažnjavanju , potvrda porezne uprave o nepostojanju duga)
- pravna i poslovna sposobnost (izvod upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar)
- tehnička sposobnost (popis ugovora o uslugama i potvrde druge ugovorne strane, popis tehničke opreme)
- jamstvo za uredno ispunjenje ugovora (po potpisu Ugovora)
- jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (po dostavi Okončane situacije)
8. Načini i rok dostave ponude
Ponude se dostavljaju preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja s naznakom: „Uređenje autobusnog stajališta (uređenje nogostupa i instaliranje autobusne nadstrešnice)“ na adresu dostave navedenu u točci 1. Poziva.
Rok za dostavu ponude je 19.08.2016. do 12:00 sati
Detaljniji opis predmeta nabave i svi ostali važni podaci navedeni su u Dokumentaciji za nadmetanje.
Ukoliko želite sudjelovati u postupku bagatelne nabave molimo vas da dostavite Zahtjev za dostavu Dokumentacije za nadmetanje na slijedeću adresu ili e-mail:
Općina Udbina, Jedinstveni upravni odjel
Stjepana Radića 6, 532340 Udbina
Adresa elektroničke pošte:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
Broj telefona: 053/778-070, 053/778-283
U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti predmetna dokumentacija.
Ovlašteni predstavnici Naručitelja