Općina Udbina Online
Odluka o dodjeli financijskih sredstava za udruge
Provedena inicijativa WIFI4EU
U okviru inicijative WiFi4EU kojom Europska komisija želi osigurati besplatan pristup bežičnom Internetu za sve građane EU u javnim prostorima Općina Udbina je jučer pustila u rad svoju bežičnu mrežu.
Općina je kao i većina gradova i općina u EU prošle godine aplicirala za implementaciju te inicijative na svome području za čiju provedbu je dobila vaučera u vrijednosti 15.000,00 €.
Uslugu instalacije opreme je obavila tvrtka Markoja d.o.o. iz Zagreba gdje smo na 6 javnih lokacija ugradili 9 vanjskih i 2 unutarnje pristupne točke te 4 point-to-point uređaja.
Svi građani, kako lokalni stanovnici, tako i posjetitelji, tako mogu koristiti Internet besplatno putem WiFi pristupnih točaka na javnim površinama koje obuhvaćaju prostor oko zgrade općine, tržnice, kulturno informativnog centra, škole, dječjeg igrališta, ambulante i crkve.
SAZIV 20.SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA ZA 18.05.2020. U 11 SATI
SAZIV 20.REDOVNE SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA ZA 18.05.2020. U 11 SATI
ZAPISNIK SA PRETHODNE SJEDNICE
PRIJEDLOG GODIŠNJEG IZVJEŠTAJA O IZVRŠENJU PRORAČUNA OPĆINE UDBINA ZA 2019.GODINU
GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PLANA RAZVOJNIH PROGRAMA ZA 2019. G
GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PROGRAMA UTROŠKA SREDSTAVA OD ŠUMSKOG DOPRINOSA ZA 2019.GODINU
IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PROGRAMA UTROŠKA SREDSTAVA OD ZAKUPA POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA ZA 2019.
IZVJEŠTAJ O UTROŠKU SREDSTAVA OD PRODAJE KUĆA I STANOVA U DRŽAVNOM VLASNIŠTVU ZA 2019.
IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PROGRAMA JAVNIH POTREBA ZA 2019. GODINU
IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PROGRAMA GRADNJE OBJEKATA KOM.INFRASTRUKTURE ZA 2019.
IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PROGRAMA ODRŽAVANJA KOM.INF. ZA 2019.
VSNM - IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU FINANCIJSKOG PLANA ZA 2019.
DJEČJI VRTIĆ "MEDO" - IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU FINANCIJSKOG PLANA ZA 2019.
CENTAR ZA POMOĆ U KUĆI OPĆINE UDBINA - IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU FINANC.PLANA ZA 2019.
ODLUKA O RASPODJELI REZULTATA POSLOVANJA ZA 2019. GODINU
ODLUKA O IZRADI 2.IZMJENA I DOPUNA URBANISTIČKOG PLANA UREĐENJA GOSP. ZONE PODUDBINA
IZVJEŠTAJ O RADU NAČELNIKA ZA PERIOD 01.07. DO 31.12. 2019.
ODLUKA O PROGLAŠENJU STATUSA JAVNOG DOBRA U OPĆOJ UPORABI - NERAZVRSTANE CESTE
GODIŠNJI PROVEDBENI PLAN UNAPREĐENJA ZAŠTITE OD POŽARA NA PODRUČJU OPĆINE UDBINA ZA 2020. GODINU
Poziv za dostavu ponuda - jednostavna nabava JN 15/2020
REPUBLIKA HRVATSKA
LIČKO SENJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA UDBINA
KLASA: 406-02/20-01/09
URBROJ: 2125/12-01-20-03
Udbina, 28.04.2020. god
- zainteresiranim gospodarskim subjektima
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA
Uslugu obavljanja komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete
Javni naručitelj je pokrenuo postupak jednostavne nabave pod nazivom „Usluga obavljanja komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete“
Postupak predmetne jednostavne nabave provodi se sukladno članku 10. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave, Klasa: 330-01/17-01/01,Ur.broj: 2125/12-01-19-06 od 12.12.2019. godine.
1. Naručitelj i kontakti
Naručitelj: OPĆINA UDBINA, Stjepana Radića 6; OIB: 17826406163,
Broj telefona: 053/ 778-070; Broj telefaksa 053/778-613;
Internetska adresa: www.udbina.hr
Odgovorna osoba: Josip Seuček, načelnik
Služba za kontakt: Općina Udbina, Jedinstveni upravni odjel
Broj telefona: 053/778-283
Kontakt osoba: Zlatko Brkić
Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
2. Evidencijski broj nabave: JN 25/2020
3. Predmet postupka jednostavne nabave: Predmet postupka nabave je usluga
održavanja javne rasvjete u naseljima Općine Udbina.
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave: 50232100-1 – usluge održavanja ulične rasvjete
Količina predmeta nabave navedena je u Troškovniku koji su sastavni dio Poziva.
4. Vrsta postupka nabave: Provodi se postupak jednostavne nabave usluge koji je izuzet od primjene odredaba ZJN sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi («Narodne novine», broj 120/16)
5. Procijenjena vrijednost nabave: Procijenjena vrijednost nabave za cjelokupan predmet nabave iznosi 80.000,00 kn bez PDV-a
6. Kriterij za odabir ponude: Ponuda s najnižom cijenom (uz obvezu ispunjenja uvjeta navedenih u pozivu)
7. Uvjeti nabave i zahtjevi koje ponuditelj mora ispuniti
Način izvršenja: Okvirni sporazum
Rok izvršenja ugovora: 24 mjeseci
Uvjeti koje ponuditelj mora ispuniti:
- razlozi isključenja (potvrda o plaćanju dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje)
- pravna i poslovna sposobnost (izvod upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar)
- tehnička sposobnost (izjava i potvrda o stručnoj spremi i radnom iskustvu kvalificiranog zaposlenika, izjava o raspolaganju tehničkom opremom
- jamstvo za uredno ispunjenje ugovora (po potpisu Sporazuma)
8. Način i rok dostave ponude
Ponude se dostavljaju preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja s naznakom: „Usluga obavljanja komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete“ – „NE OTVARAJ“ na adresu dostave navedenu točci 1. Poziva.
Rok za dostavu ponude je 11.05.2020. do 12:00 sati
Detaljniji opis predmeta nabave i svi ostali važni podaci navedeni su u Dokumentaciji o nabavi i troškovniku.
Ukoliko želite sudjelovati u postupku nabave molimo vas da dostavite Zahtjev za dostavu Dokumentacije na slijedeću adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ;
Ovlašteni predstavnici naručitelja
Više članaka...
Stranica 10 od 78